На допомогу педагогу

Доброзичливість, гумор, вміння прощати і вступати в позицію дитини, забезпечити психологічний захист перед невдачею, насмішкою, створює атмосферу контакту дорослого і дитини.

Ефективність роботи дошкільних установ в значній мірі залежить від поновлення педагогічного процесу і відносини до дошкільного віку як до унікального періоду розвитку особистості.

Основою для побудови нового стилю спілкування, є правило, якого слід дотримуватися дорослому: "розуміння, прийняття і визнання особистості". Розуміння - означає вміння бачити дитину "зсередини", здатність поглянути на світ одночасно з двох точок зору: своєї власної та дитини ( "прочитати мотиви його поведінки"). Ухвалення - означає безумовно позитивне ставлення до дитини його індивідуальності - незалежно від того, радує він дорослих в даний момент чи ні. Визнання - це, перш за все, право дитини в рішенні тих чи інших проблем.